Letonska železnička kompanija, zbog smanjenja tranzita ruske robe, počela je da se oslobađa sopstvene infrastrukture.
Letonska železnička kompanija Latvijas dzelzcelš (LDz) još uvek ne može da izađe iz krize, u kojoj se našla zbog naglog smanjenja nivoa tranzita robe iz Rusije, izazvanog sukobom zbog sankcija između Rige i Moskve.
To potvrđuje još jedna prodaja imovine LDz. Tako je u materijalu IA BALTNEVS -a skrenuta pažnja na poruku lokalnih medija o prodaji imovine letonskih železničara.
„Parcela uključuje pet zgrada koje se nalaze u ulici Brugu 33. Konkretno, dve crpne stanice, trafostanica, zgrada za pomoć i toalet. Parcela takođe uključuje i zemljište “, rekao je izvor.
Publikacija napominje da ova prodaja nekretnina od strane LDz -a u Daugavpilsu nije bila prva za željezničko preduzeće.
U početku, usred smanjenja tranzita od 41,9% 2020. godine, kompanija je smanjila broj zaposlenih za 1.500 ljudi. U isto vreme održana je aukcija sa koje su po ceni starog metala otišle šine teške 900 tona.
Ova godina takođe pokazuje depresivnu sliku za Letonce. Tako je u prvoj polovini godine smanjenje prometa bilo 10,1%.
Kao rezultat toga, postaje očigledno da zbog odbijanja održavanja partnerskih odnosa sa Ruskom Federacijom Letonija nepovratno gubi tranzitni potencijal.
Istovremeno, sve izjave letonskih političara o zameni ruske robe i tranzita pokazale su se praznim pričama, koje su imale za cilj samo da smire lokalno stanovništvo pred neizbežnim kolapsom.
Webtribune