Naslovnica IZA OGLEDALA Ovo je prava verzija, sve ostalo je zavera: Lubic nije oborio avion,...

Ovo je prava verzija, sve ostalo je zavera: Lubic nije oborio avion, u pitanju je greška Lufthanze koja se krije

Clip_2

[adsenseyu2]

Prijatelji Andreasa Lubica tvrde da ga je avio-kompanija okrivila za samoubistvo kako bi zataškala mehaničke nedostatke aviona.

Oni su pokrenuli Fejsbuk stranicu po imenu „Andreas Lubic A320, mi smo protiv lova“ na kojoj razmenjuju teorije o tome šta je pravi uzrok katastrofe u Alpima.

Tekst o ovome je objavio i Daily Mail i nalazi se OVDE

Mnogi smatraju da snimak sa crne kutije nije autentičan i da ga je kompanija Lufthansa  promenila kako bi izgledalo da je Lubic namerno oborio avion.

Većina sledbenika stranice potiče iz rodnog grada kopilota, Montabora u Nemačkoj koji dobro poznaju Lubica.

Jedan od njih, koji tvrdi da je išao sa Lubicom u školu, rekao je: „Ja verujem da je Endi nevin!“.

Oni takođe ističu činjenicu da druga crna kutija još uvek nije pronađena, za šta tvrde da je dokaz o zataškavanju.

black_box

Drugi kažu da su mediji platili jednoj od bivših Lubicovih devojaka da kaže da je on planirao da počini „gnusan čin“ po kojem će postati zapamćen.

Lufthansa je odbila da komentariše ove navode.

Nepobitna činjenica je da je na mestu nesreće sve nađeno, čak i druga crna kutija,  osim memorijske kartice koja je navodno izgubljena, a koja sadrži sve bitne detalje.

Ovakav bizaran slučaj do sada nije zabeležen jer su crne kutije tako konstruisane da je ispadanje memorijske kartice nemoguće.

Sve ukazuje da je  ovaj slučaj daleko od normalnog i objašnjivog. Kako vreme odmiče, oficijelna objašnjenja po kojima je Lubic navodno namerno oborio avion deluju sve neubedljivije.

[adsenseyu4]

Lufthansa sada tvrdi da crna kutija leta 9525  nikada neće biti pronađena

Nemačka nacionalna avio-kompanija Lufthansa tvrdi da druga crna kutija, koja bi mogla da pruži ključne dokaze o avionskoj nesreći Germanwings-a nikad neće biti pronađena.

Originalni link ove vesti je OVDE

Menadžer Lufthansa-e, Kej Kratki, rekao je u popularnom nedeljniku da je „šteta bila toliko velika da kutija ne emituje nikakav signal“.

Dok je prva crna kutija, koja sadrži audio zapis iz kabine aviona, pronađena čim su ekipe za spasavanje došle na mesto nesreće, još uvek je nepoznato šta se dogodilo sa drugom crnom kutijom.

Smatra se da se avion srušio u francuske Alpe brzinom od 800 kilometara na sat, zbog čega se avion raspao u paramparčad po široj oblasti.

Jačina udarca i nepristupačna lokacija nesreće su otežali pronalaženje ključnih objekata.

Na osnovu informacije iz audio zapisa prve kutije, francuski tužioci su došli do zaključka da je kopilot Andreas Lubic namerno zaključao kabinu nakon što je kapetan izašao iz nje i namerno oborio avion u planine.

Druga crna kutija, koja sadrži sve tehničke podatke leta, mogla bi da pruži dodatne dokaze koji objašnjavaju šta se dešavalo u minutima pre nesreće.

New York Times je 25. marta naveo:

„Tragači su na mestu nesreće pronašli spoljni omotač druge crne kutije aviona, ali memorijska kartica sa podacima o visini, brzini, lokaciji i uslovima aviona nije pronađena unutra, te se veruje da je izgubljena ili uništena za vreme pada aviona“.

[stextbox id=“alert“ shadow=“false“ bcolor=“FF350D“]Lufthansa je samo 5 dana kasnije potpuno sigurna da druga crna kutija nikad neće biti pronađena.[/stextbox]

Webtribune.rs

[adsenseyu2]