Predsednik Vladimir Putin dao je nalog vladi Rusije i Ruskom izvoznom centru (REC) da pripreme program pod nazivom „Made in Russia“, čiji je cilj unapređenje promocije ruskih proizvoda na globalnom tržištu.
Prema saopštenju objavljenom na sajtu Kremlja, Putin je zatražio da program bude odobren i pokrenut pod nacionalnim brendom „Made in Russia“, kako bi domaći proizvodi dobili veću prepoznatljivost u inostranstvu.
Rok za realizaciju programa je do 30. decembra, a zaduženi za sprovođenje su premijer Mihail Mišustin i generalna direktorka REC-a Veronika Nikišina.
Program „Made in Russia“ predstavlja strateški projekat čija je svrha da podrži ruske kompanije i preduzetnike u ostvarivanju boljeg pristupa stranim tržištima. Kroz ovaj program, ruski proizvođači će imati priliku da povećaju svoju vidljivost, pronađu nove poslovne partnere i kupce u inostranstvu, kao i da povećaju izvoz svojih proizvoda.
Inicijativa obuhvata različite sektore – od tehnologije, prehrambene industrije, mode, pa sve do inženjeringa – s ciljem da se ruski brend pozicionira kao kvalitetan i pouzdan na globalnom tržištu.
U sklopu ovog programa, REC će pružati podršku domaćim firmama kroz obuku, usluge marketinga, istraživanje tržišta i pomoć u pregovorima sa stranim partnerima.
Takođe, predviđeno je da ruski proizvođači imaju olakšan pristup međunarodnim sajmovima i poslovnim konferencijama, čime će se dodatno povećati mogućnosti za sklapanje novih partnerstava.
Očekuje se da će program „Made in Russia“ doprineti diversifikaciji ruske ekonomije i smanjenju zavisnosti od izvoza energenata, te da će otvoriti nove mogućnosti za mala i srednja preduzeća koja traže globalne prilike za plasman svojih proizvoda.
Webtribune.rs
Najnovije i najvažnije vesti i analize na našem Telegramu – Prijavi se