Naslovnica U FOKUSU Horor na Mikonosu: Mladi engleski bogataš isečen propelerom helihoptera dok je pravio...

Horor na Mikonosu: Mladi engleski bogataš isečen propelerom helihoptera dok je pravio selfi

Džek Fenton (22), bogataš iz Engleske, tragično je preminuo kada su ga iskasapili propeleri helikoptera kojim se sa prijateljima vraćao sa Mikonosa u Atinu.

Tragedija se dogodila juče popodne, nedaleko od aerodroma u glavnom gradu Grčke, nakon što je helikopter sleteo na privatni heliodrom, odakle je Džek, njegovi prijatelji i roditelji trebalo da budu prebačeni limuzinama na aerodrom gde ga je čekao privatni avion da ih vrati u Englesku.

Veruje se da je mladić pokušavao da napravi selfi kada je slučajno pričvrstio elisu. Elisa ga je povukla i mladić je bio beznadežan.

Nezvanični izvori navode da je mladić išao iza helikoptera Bell 407, dok su motori još radili, držao telefon u rukama i kako se veruje da je želeo da fotografiše kada se dogodila nesreća. Iako su ekipe Hitne pomoći stigle brzo, mladiću nije bilo spasa.

Pilot helikoptera je navodno priveden i optužen za ubistvo iz nehata jer je pustio putnike da napuste avion pre nego što je motor prestao da radi i propeleri su se okretali.

Džekovi roditelji su bili u drugom helikopteru i trebalo je da slete svakog trenutka. Na sreću, pilot prvog helikoptera bio je dovoljno priseban da svom kolegi ispriča šta se dogodilo, pa je drugi helikopter preusmeren na aerodrom u Atini, kako roditelji ne bi videli tragični prizor.

Neki mediji prenose da je sa Džekom u helikopteru bio i njegov brat, a drugi da je u helikopteru bio sa trojicom prijatelja.

Nakon sletanja na privatni heliodrom u Spati, porodica je planirala da u limuzinama ode do aerodroma Elefterios Venizelos, gde ih je čekao privatni porodični avion.

Mediji prenose da je otac preminulog mladića Migel Fenton, direktor prodaje i marketinga na „The Hop Farm“, imanju od 400 hektara sa brojnim atrakcijama za posetioce u Beltrigu u Kentu.

Grčka policija istražuje zašto je mladić izašao iz helikoptera dok su rotori još radili. Propeleri nastavljaju da se okreću oko dva minuta nakon što se motor ugasi, osim ako pilot ne pritisne dugme koje ih zaustavlja za manje od jednog minuta.

Piloti su dužni da obaveste svoje putnike da ostanu u helikopteru sve dok se apsolutno svi propeleri ne zaustave, ali ovaj helikopter nije imao brave, a ni drugi članovi posade koji bi brinuli o putnicima.

Poštovani čitaoci, na našem Telegram kanalu možete pratiti naše najbolje vesti kao i one koje ne objavljujemo na drugim mrežama zbog specifičnog sadržaja

Naš Telegram kanal – https://t.me/webtribune

 

(nezavisne.com, b92.net)