Sva vozila na svetu bi mogla da se pokreću hiljadama godina samo od provodnika elektromagnetnih talasa. Više od 80 godina je poznato da se kosmički zraci (elektromagnetno zračenje) mogu iskoristiti za napajanje čitavog sveta.
Dovoljna je jedna antena kao elektromagnetni provodnik koji pretvara radio talase u struju.
[adsenseyu1]
Tako je Nikola Tesla 1931. godine uz podršku Pierce-Arrow Co. i General Electric-a zamenio benzinski motor sa naizmeničnim električnim motorom od 80 konjskih snaga koji nema spoljni izvor struje.
Tesla je tada kupio 12 vakuumski cevi, nekoliko žica i različite otpornike i spojio ih u kolo dugo 60 cm, široko 30 cm i visoko 15 cm, zajedno sa dve šipke od po 7,5 cm koje su virile iz kola.
[adsenseyu4]
On je seo u automobil, gurnuo šipke u kolo i rekao: „Imamo struju“. Tesla je nedelju dana vozio automobil bez benzina i to brzinom do 135 km/h.
Pošto naizmenični motor može da radi samo na naizmeničnu struju, običan akumulator automobila ne može da se koristi kao izvor struje jer daje samo jednosmernu struju.
Šta je onda pokretalo Teslin naizmenični motor? Pokretalo ga je elektromagnetno zračenje koje je Tesla nazvao besplatnim izvorom energije koji je prisutan svuda u neograničenim količinama.
[adsenseyu1]
Tesla je koristio antenu da uhvati tu besplatnu energiju i mogao je da vozi automobil satima bez dopunjavanja, ne brinući se da li će ostati bez goriva.
On je takođe naveo da bi na ovaj način mogli da se pokreću i avioni i brodovi.
Teslin eksperiment je 1931. godine dokazao da nam benzin uopšte nije potreban, a mi 80 godina kasnije i dalje koristimo benzin i naftu i zagađujemo okolinu.
Naravno, potpuno je očigledno zašto ova vozila nikada nisu zaživela. Činjenica je da ni naftne kompanije ni električne kompanije nisu mogle da zarade od ovih automobila. Čak ni vlasti nisu mogle da zarade od toga. S druge strane, na benzin se i dan-danas plaćaju akcize.
Webtribune.rs
[adsenseyu4][adsenseyu4][adsenseyu5][adsenseyu5]