[adsenseyu2]
„Svedoci su opisali eksploziju poput one koja nastane od dinamita i naveli da su videli borbene avione kako proleću, zbog čega su pomislili da je putnički avion bio pod vojnom pratnjom“ – Millennium Report.
Nemački Anonymous, mreža kompjuterskih hakera aktivista, navodi da je analiza podataka leta dostupna na Flyradar24 pokazala da se avion Germanwings-a kretao ja najvećoj evropskoj brani, severno od navodnog mesta pada.
Grupa Anonymous smatra da su avion oborili francuski borbeni avioni nakon što se avion zaputio ka Baraž de Ser-Ponson, 123 metra visokoj brani između reka Duranse i Ubaje.
Kako navodi vikipedija: „Jezero Ser-Ponson je jezero u jugoistočnoj Francuskoj i jedno je od najvećih veštačkih jezera u zapadnoj Evropi. Šesnaest hidroelektrana koristi vodu iz jezera, a jezero takođe navodnjava površinu od 1.500 kilometara kvadratnih“.
[adsenseyu4]
Grupa Anonymous dalje navodi da je avion Germanwings-a počeo naglo da pada, ali da ga je spasio autopilot koji ga je postavio u horizontalni položaj, a zatim skrenuo levo ka brani.
[stextbox id=“alert“ shadow=“false“ bcolor=“FF2D0D“]Grupa Anonymous smatra da su francuski borbeni avioni oborili avion plašeći se da će se izvesti teroristički napad na branu.[/stextbox]
„Flightradar24 uživo prati vazdušni saobraćaj širom sveta. Flightradar24 kombinuje podatke iz nekoliko izvora uključujući ADS-B, MLAT i FAA. Ovi izvori zajedno sa podacima avio kompanija i aerodroma daju jedinstvene podatke o letu“.
Grupa Anonymous dalje navodi da odsustvo velikog broja nagorelih delova olupine aviona na mestu nesreće predstavlja još jedan dokaz da je čitav događaj isceniran.
Takođe se dovodi u pitanje iznenadno pronalaženje druge crne kutije već prvog dana kada se francuska žandarmerija našla na mestu nesreće i činjenica da se farba otporna na vatru oštetila spolja, iako nije bilo nikakvih znakova nagorelih delova olupine aviona.
[stextbox id=“alert“ shadow=“false“ bcolor=“FF2D0D“]Takođe, grupa Anonymous navodi da je analiza spektra dva audio zapisa iz kabine utvrdila da su oni lažni.[/stextbox]
Audio zapisi su se pojavili u brojnim medijima. Tužioci u Francuskoj nisu negirali njihovu autentičnost, zbog čega niko nije posumnjao da su zapisi lažni.
Analiza grupe Anonymous se pojavila pošto su nemački piloti izrazili sumnju u teoriju samoubistva.
[stextbox id=“alert“ shadow=“false“ bcolor=“FF330A“]Jerg Handverg, portparol nemačke asocijacije pilota Cockpit, rekao je da ne postoji dokaz da je kopilot Andreas Lubic oborio avion.[/stextbox]
[adsenseyu4]
Takođe, profesor za vazdušnu i svemirsku psihologiju, Ditrih Menzi sa Tehničkog univerziteta u Berlinu, na kojem se obučavaju astronauti, kritikovao je spekulacije o psihološkom stanju kopilota.
[stextbox id=“alert“ shadow=“false“ bcolor=“FF2D0D“]Pad aviona Germanwings-a ima sva obeležja operacije pod lažnom zastavom koju su sprovele CIA ili MI5 s ciljem da zaplaše francuskog predsednika Fransoa Olanda i nemačku kancelarku Angelu Merkel da prestanu da usvajaju politiku koja se protivi interesima globalnog bankarskog kartela.[/stextbox]
[stextbox id=“alert“ shadow=“false“ bcolor=“FF2A12″]Očigledno je da je motiv bio uništenje francuske brane i da se izazove nepoverenje između Francuske i Nemačke danas kada ove dve države formiraju novi politički savez.[/stextbox]
Ova operacija pod lažnom zastavom ubrzano postaje najveći skandal u posleratnoj nemačkoj istoriji.
Webtribune.rs
[adsenseyu2]