7 vežbi za oblikovanje vašeg stomaka i skidanje upornog sala

vezba za stomak5

Smanjenje masti u predelu stomaka je uvek izazovno, i veoma ih je teško kontrolisati. Uprkos zdravoj ishrani, potrebno je redovno vežbnje kako bi se masti sagorele i eliminisale.

Abdominalna ili visceralna mast podiže rizik od dijabetesa tipa 2 i bolesti srca, kao i raznih drugih zdravstvenih problema.

Međutim, počnite da radite sledećih 7 vežbi svako jutro, i bićete zapanjeni rezultatima:

  1. Savijanje u stranu

vezba za stomak1

U stojećoj poziciji, sa podignutim rukama, držeći bućicu, savijte se na jednu stranu. Ostanite tako par sekundi, i ponovite to sa druge strane. Uradite 10 ponavljanja.

  1. Savijanje unapred

Stanite sa ispravljenim i skupljenim nogama, sagnite se napred, i pokušajte rukama da dodirnete stopala. Ponovite 10 puta.

  1. Planinsko penjanje

vezba za stomak2

Počnite u poziciji za sklekove, i skočite na svaku nogu naizmenično, podižući kolena blizu grudi.

  1. V-trbušnjaci

Lezite sa rukama ispruženim iznad glave, i skupljenim nogama i ispruženim nogama. Podižite noge dok podižete čitavo telo sa poda u pokušaju da dodirnete prste na nogama. Zadržite se tako nekoliko sekundi i vratite se u početnu poziciju.

  1. Bicikl

vezba za stomak3

Lezite na pod, stavite ruke iza glave, i podignite noge pod uglom od 90 stepeni. Pomerajte ih kao da vozite bicikl, rotirajući celo telo.

  1. Izdržaj koleno-lakat

vezba za stomak4

Lezite sa licem okrenutim ka podu, ispružite noge, u položaj za izdržaj, sa zategnutim mišićima. Približite levo koleno desnom laktu, zadržite, i vratite u početni položaj. Uradite 10 ponavljanja na svakoj strani.

  1. Izdržaj

vezba za stomak5

Počnite u položaju za sklek, sa laktovima pod uglom od 90 stepeni, i zadržite se tako što je duže moguće.

Evo nekoliko dodatnih saveta kako da ubrzate gubitak masti u predelu stomaka:

  • Konzumirajte namirnice bogate rastvorljivim vlaknima
  • Izbegavajte alkohol
  • Smanjite nivo stresa
  • Izbegavajte konzumiranje zašećerene hrane
  • Ograničite unos ugljenih hidrata, naročito rafinisanih ugljenih hidrata
  • Potrudite se da svako veče imate dovoljno mirnog sna
  • Uzimajte suplemente probiotika ili konzumirajte hranu koja sadrži probiotike
  • Povećajte unos masne ribe
  • Izbegavajte namirnice koje sadrže trans masti
  • Iskoristite pogodnosti jabukovog sirćeta za gubitak težine
  • Potrudite se da vaša ishrana bude bogata proteinima
  • Izbegavajte šećerom zaslađene napitke
  • Izbegavate veštački voćni sok
  • Pijte zeleni čaj tokom dana
  • Koristite kokosovo ili maslinovo ulje umesto običnih masti i ulja
  • Isprobajte trening otpornosti (tegovi)
  • Isprobajte naizmenični post

Webtribune.rs