Naslovnica IZA OGLEDALA Senzacionalni nemački udar na gospodare nafte: Automobil na slanu vodu krenuo po...

Senzacionalni nemački udar na gospodare nafte: Automobil na slanu vodu krenuo po evropskim putevima

dnvureh43huv

Nemačka odlučila da sahrani dominaciju naftonosnih gospodara. Ovoga puta, izumitelja automobila koji ne koristi benzin ili naftu, čuvala je tajna služba Nemačke, da ne bi „tajanstveno nestao“ kao i svi pre njega.

Nedavna najava da je Quant e-Sportlimousine, auto koji ide na slanu vodu, odobren za upotrebu na evropskim putevima predstavlja važan znak da naftni karteli gube energetski rat.

[adsenseyu1]

Još od početka 20. veka, naftni karteli, koje kontrolišu Revizori, maltretiraju i ućutkuju pronalazače alternativne energije koji predstavljaju pretnju po naftne kartele. Jedan od najvećih pronalazača alternativne energije koji je ućutkan bio je Nikola Tesla.

Za razliku od tradicionalnih automobila koje pokreće benzin, Quant e-Sportlimousine radi pomoću sistema protočnih baterija koji je osmislio NanoFlowcell i koji može da dostigne neverovatnih 920 konjskih snaga (680 kilovata).

[adsenseyu5]

Ovaj auto koji radi na slanu vodu može da dostigne brzinu od 100 km/h za 2,8 sekundi, a najveća brzina kojom može da se kreće je 350 km/h. Quant e-Sportlimousine napravila je nemačka kompanija Quant.

Tehnologija protočne baterije postoji već decenijama, ali su izvesni proizvođači automobila tek nedavno dobili dozvolu da počnu sa pravljenjem automobila koji koriste tu tehnologiju.

Ovaj tip alternativne energetske tehnologije će na kraju prevazići automobile koji idu na benzin, zato što je tehnologija protočne baterije mnogo efikasnija i čistija od benzina.

The Mind Unleashed je napisao:

„Auto pokreće sistem protočne baterije, koji predstavlja deo NanoFlowcell tehnologije. Sistem radi na sličan način kao hidrogenska baterija, osim što se za čuvanje struje koristi slana voda.

Dve tečnosti sa metalnim solima koje se ponašaju kao elektroliti, kombinuju se tako da nastane elektrohemijska reakcija. Nakon toga, električni motori koriste ovu reakciju da bi stvarali struju, koja se zatim skladišti i raspodeljuje pomoću kondenzatora.

Efikasnost ovog sistema dostiže skoro 80%, pošto automobil jedva da poseduje pokretne delove, a proizvedeni gubici toplote su beznačajni u odnosu na automobile koje pokreću litijum-jonske baterije“.

Ove nove vrste alternativne energetske tehnologije ublažiće „energetsku krizu“ i povesti nas u novo doba u kojem možemo da živimo bez razmišljanja o tome da li nam je dostupna jeftina i čista energija.

Webtribune.rs

[adsenseyu6]