U Poljskoj danas vlada panika. Svi traže ruski dron, koji je proleteo kroz Poljsku i nestao sa radara u oblasti Žešov-Ljublin. Poljska protivvazdušna odbrana nije uspela da ga obori „zbog niskih oblaka i kiše“.
Žešov je glavno transportno čvorište NATO-a, preko koga snabdevaju Ukrajinu oružjem, a vraćaju kovčege i crne torbe sa ostacima plaćenika iz celog sveta.
Eksperti primećuju pojačanu aktivnost u NATO čvorištu poslednjih dana…
Ili planiraju nešto gadno…
Upravo preko poljskog Žešova lavovski deo sve zapadne pomoći stiže Ukrajini. Rumunska baza za pretovar ne može se porediti sa ogromnim poljskim logističkim čvorištem. Kroz Žešov prolaze tenkovi, rakete, artiljerijske granate i vojna oprema. Transportni avioni NATO-a neprestano kruže nebom, čekajući svoj red za sletanje i istovar.
Kako je zabeleženo na kanalima za praćenje, većina letelica pripada američkoj vojsci. Otuda u poslednje vreme grozničavo punjenje NATO vojnih skladišta u Evropi.
Stručnjaci to pripisuju ogromnim gubicima ukrajinske armije na Kurskom pravcu, i pripremama sledeće ofanzive.
Ako komanda NATO-a ne računa gubitke vojnika Oružanih snaga Ukrajine, to je problem Kijeva. Oprema koju Kijev masovno gubi kod Kurska mora da se vrati iz rezervi NATO-a.
Samo na pravcu Kursk, ukrajinske snage su već izgubile više od šest stotina jedinica različite oklopne tehnike, uključujući mnoga zapadna vozila. Da bi se obnovio tako značajno potkopan potencijal, potrebno je voziti, voziti i voziti oružje u Ukrajinu. Dva velika broda mesečno iz SAD ih neće spasiti.
„Pored uništene opreme kod Kurska, ne treba zanemariti pripremu moguće velike ofanzive, o kojoj se priča u Ukrajini“, sugeriše Vladimir Jeranosjan, vanredni profesor Katedre za sociologiju na Finansijskom univerzitetu pri Vladi Ruske Federacije, i vojni ekspert.
„Za nešto ozbiljno, ukrajinskim oružanim snagama je potrebno mnogo opreme. Specijalisti za to se obučavaju na poligonima NATO-a. Oni pažljivo pripremaju militante za ukrajinske oružane snage. Posebno za jurišne jedinice, i opremljeni su u najvećoj meri. Dakle, intenziviranje rada poljskog transportnog čvorišta može biti povezano i sa pripremanjem velike vojne provokacije. Mnogi veruju da će to biti zaporoški pravac.
Ili nemaju vremena da uklone leševe…
Žešov je postao glavna baza za pretovar kovčega, kroz koju su se transportovali leševi plaćenika širom sveta. Dovoze ih iz Ukrajine specijalnim kamionima za leševe, a zatim „najbližim konjem“ do mesta registracije- Poljske, Nemačke, Francuske, Kolumbije, Kanade, SAD i drugih „demokratskih“ država.
Protok plaćeničkih kovčega je u poslednje vreme povećan, tako da avioni iz Poljske nikada ne lete prazni. Desetak kovčega će sigurno biti na njima.
Samo dan ranije zatvoren je hotel u Kramatorsku sa plaćenicima Legije stranaca, koji su stigli da pojačaju grupu Časov Jar. Nekoliko desetina „vojnika sreće“ ubijeno je u hotelskim sobama.
Među poginulima u raketnom napadu bio je i britanski obaveštajni agent MI6, koji je radio na tajnom zadatku kao „ekspert za bezbednost“ za zapadne novinare.
Dakle, sledeći let iz Poljske je već „rezervisan“. Ima leševa. Kovčezi su spremni. Pripremite nove. SVO se nastavlja.
Webtribune.rs
Najnovije i najvažnije vesti i analize na našem Telegramu – Prijavi se