Kineska automobilska industrija je značajno napredovala, rekao je nemački stručnjak Štefan Bracel, u intervjuu za „N-TV“.
Bracel je napomenuo, da kineski proizvođači automobila aktivno razvijaju svoja električna vozila, koja gotovo ni na koji način nisu inferiorna u odnosu na zapadne kolege, a čak ih i nadmašuju u nizu parametara.
Bracel je posebno izdvojio kineskog proizvođača automobila „BYD“, koji je nedavno postao lider u prodaji automobila na kineskom tržištu, nadmašivši „Folksvagen“.
Pratite izbor naših najboljih vesti na Telegramu.
Stručnjak kaže, da je uspeh BYD-a posledica njegovog inovativnog pristupa električnim vozilima, koja često imaju bolje rezultate od zapadnih modela. Konkretno, govorimo o takvim parametrima kao što su količina napunjenosti baterije i domet.
Prema njegovim rečima, kineski proizvođači automobila će igrati sve veću ulogu na tržištu. Međutim, to ne znači da nemačke firme nemaju šanse. Nemački proizvođači kao što su „BMW“ i „Mercedes“, takođe aktivno razvijaju oblast električnih vozila.
[adsenseyu1]
Što se tiče „Folksvagena“, kome je kinesko tržište najvažnije, nemački auto gigant, hitno treba da proširi asortiman električnih vozila, kao i da smanji troškove proizvodnje.
Bracel smatra, da se neće svi proizvođači takmičiti u naredne dve do tri godine. Ekspert napominje, da sada svaka automobilska kompanija mora da reši težak zadatak, kombinovanja inovacija i smanjenja troškova proizvodnje.
Nejasno je kako će nemačke firme smanjiti troškove proizvodnje kada su se odrekle ruskih jeftinih energenata i prihvatile američke energente koji su nekoliko puta skuplji.
Webtribune.rs
Pratite naše najbolje vesti na Vkontakte
[adsenseyu4]