[adsenseyu2]
Šesnaest meseci nakon što je malezijski avion na letu MH370 nestao, na ostrvu Reinion je pronađen jedan deo avionskog krila, za koji se tvrdi da pripada nestalom malezijskom avionu.
Fild MekKonel, čovek koji ima mnogo iskustva u avijaciji, pruža drugačiji uvid u nov razvoj situacije.
Mek Konel sa stopostotnom sigurnošću tvrdi da se u slučaju otkrivenog dela aviona radi o podmetanju dokaza. Takođe, MekKonel smatra da je MH370 završio svoj let na indijskom ostrvcetu Dijego Garsija.
Važan detalj koji se često izostavlja u vezi sa ovim tragičnim letom je taj da je nestala letelica bila opremljena sistemom za automatsko preuzimanje kontrole nad letelicom, ostavljajući pilota i ostale članove posade bez ikakve kontrole nad avionom.
[adsenseyu4]
Iako sam pilot može da aktivira ovaj sistem, to takođe može da se uradi i daljinski. Na taj način letelica je mogla da bude preusmerena, a na raskršću u vazduhu, gde se sreću vazdušni prostori Vijetnama, Singapura i Malezije, preusmerenje je moglo da bude izazvano komandama iz kontrole leta bilo koje od ovih zemalja.
[stextbox id=“alert“ shadow=“false“ bcolor=“FF2F0F“]Na osnovu okolnosti pod kojima je nestao MH370, MekKonel je predvideo i pad drugog malezijskog aviona koji je pao na teritoriju Ukrajine.[/stextbox]
https://youtu.be/kBXJt0TG-FA?t=34
On dalje objašnjava da je podmetanja dokaza samo deo farse. Da se MH370 srušio u more, kako se tvrdi, dosad bi isplivale stotine njegovih delova.
I dalje mnoga pitanja u vezi sa misterioznim nestankom aviona na letu MH370 ostaju nerešena, a mnogi su ubeđeni da iza njegovog nestanka i podmetanja dokaza stoje velike korporacije čiji je cilj da se istraga skrene sa pravog toka.
Webtribune.rs
[adsenseyu2]
[adsenseyu1]