Pomoćnik predsednika Maksim Oreškin u intervjuu za časopis „Ekspert“ predviđa nestanak Mercedes-a i BMW-a.
Kao brendovi oni mogu da ostanu, ali će ponoviti sudbinu Volvo-a i prestati da budu evropski automobili.
„Sada mnogo pričamo o tome da kineska auto-industrija zauzima rusko tržište. Ali to se dešava ne samo u Rusiji. Kina je postala svetski broj jedan izvoznik automobila. Ne bih se začudio ako za deset godina takve kompanije kao Mercedes i BMW odu u istoriju.
Kao brendovi oni će verovatno ostati, ali će ponoviti sudbinu Volvo-a, koji je prodat Kini. Dakle, oni će faktički prestati da budu evropski automobili“, rekao je Oreškin.
Prema njegovim rečima, „evropski proizvođači više nemaju ni tržište prodaje, ni prednost u tehnologijama koju su imali još pre pet-deset godina“.
Prošle nedelje, ambasador Kine u Rusiji Čang Hanhuej je u intervjuu za RIA Novosti rekao da je Rusija postala glavni uvoznik kineskih automobila, a Kina – osnovni dobavljač automobila u Rusiji (zalihe su porasle i u fizičkom i u novčanem iznosu).
Webtribune.rs
Najnovije i najvažnije vesti i analize na našem Telegramu – Prijavi se
[adsenseyu4]