Naslovnica IZA OGLEDALA Univerziteti su masonske mašine za ispiranje mozga – Svetom upravlja tajni bankarski...

Univerziteti su masonske mašine za ispiranje mozga – Svetom upravlja tajni bankarski sistem

bhgfhdfhbdfhfd

Savremeni univerzitet nije posvećen istini, već upravo suprotno. U kampusima se formiraju feministkinje i homoseksualci, ali oni su samo simptomi mnogo dubljeg problema.

Savremena zapadna „kultura“ zasniva se na lažnim pretpostavkama „prosvetiteljstva“, Judeo-masonskog (iluminističkog) pokreta posvećenog stvaranju novog (sekularnog) svetskog poretka negiranjem postojanja Boga i nepromenjivih prirodnih i duhovnih zakona.

U praksi to znači da studenti umetnosti tretiraju ateiste kao da su bogovi. Pobožni profesori su visoko plaćeni sveštenici u ovom sekularnom kultu.

[adsenseyu1]

Kao kada gluvi štimuju klavir, tako oni pokušavaju da objasne ljudsko stanje bez ikakvog pozivanja na Stvoritelja ili čovekovog Božanskog Duha.

Oni prikazuju čoveka kao bespomoćnu životinju u mehaničkom svemiru, angažovanu u nemilosrdnoj borbi za opstanak, otuđenu od prirode i čoveka.

Oni promovišu „slobodu“ pod kojom podrazumevaju slobodu odbacivanja Božjeg reda, prepuštanje životinjskim nagonima i stvaranje solipsističke i disfunkcionalne lične stvarnosti.

Bog predstavlja moralno-duhovne apsolute poput ljubavi, istine, dobrote, lepote i pravde. Verovanje da su stvarne od suštinskog je značaja za naš zdrav razvoj. I dok ih naša kultura javno zagovara ona je iskreno posvećena njihovim nestankom.

[adsenseyu5]

Savremeno obrazovanje i kultura dizajnirani su tako da nas čine nefunkcionalnim. Protokoli Sionskih mudraca to potvrđuju. Protokoli nisu antisemitska dijatrija. Sada je na snazi nacrt Novog svetskog poretka.

Evo nekih relevantnih izjava iz Protokola 16.

„Moramo uvesti u njihovo obrazovanje sve one principe koji su tako briljantno narušili njihov poredak.“

Pretvorićemo ih u „nepromišljene, pokorne zveri koje čekaju da im se stvari predoče kako bi formirale ideje o njima …“

[adsenseyu1]

„Izbrišemo iz sećanja ljudi sve činjenice iz prethodnih vekova koje su nam nepoželjne …“

„Nemojte ni na trenutak pretpostaviti da su ove izjave prazne reči: dobro razmislite o uspehu koji smo priredili za Darvinizam, Marksizam, Ničeov islam … treba da nam je jasno kakav dezintegrišući značaj su ove direktive imale na umove nacija. „(Protokol 2)

Da podsetimo na odlomak iz Komunističkog priručnika o ispiranju mozga iz 1930. godine.

„U Sjedinjenim Državama smo uspeli da izmenimo dela Vilijama Džejmsa i drugih, … i umetnemo principe Karla Marksa, Pavlova, Lamarka i podatke dijalektičkog materijalizma u udžbenike psihologije, na takvom nivou da svako ko temeljno proučava psihologiju postaje odjednom kandidat za prihvatanje razumnosti komunizma. „

[adsenseyu5]

„Kako svaku stolicu psihologije u Sjedinjenim Državama zauzimaju osobe koje su u vezi sa nama, zagarantovano je dosledno korišćenje takvih tekstova … Edukovanje široko obrazovanih slojeva stanovništva principima komunizma, na taj način, postaje relativno lako.“ (II, Ch. 11)

Na univerzitetu studenti nailaze na „Kult velikih ljudi“, panteon savremenih pretendenata koji su uzurpirali Božje mesto.

Svaka njihova izreka tretira se kao Sveto pismo. Naučni članci posvećeni su rečima za koje se kasnije ispostavilo da su greške pri pisanju.

Profesori, razmaženi sveštenici ovog sekularnog kulta, zainteresovani su za stvaranje njegovih sledbenika. Oni podstiču studente na doživotnu naviku mentalne servilnosti. Sva saznanja dolaze od velikih ljudi. Studenti mogu samo da teže analiziranju njihovog značenja.

[adsenseyu4] 

Stanje uma postaje pasivno i dezorijentisano. Bori se da pomiri kontradiktorne poglede na svet.

Dislokacija se odvija kako u vremenu tako i u prostoru. Neprekidno proučavajući prošlost, student misli da ništa nije preostalo da se uradi. 

Dok svet vapi za vođstvom, nova generacija je sahranjena u bajatim rukopisima koji pišu fusnote mrtvima.

Humanistička edukacija nije namenjena razvoju ili poboljšanju. Svetom upravlja tajni bankarski sistem i njegovi vlasnici. Njegov cilj je, prema rečima Sesila Roudsa, „da postepeno apsorbuje bogatstvo sveta“. Oni žele da od studenata naprave svoje marionete. Profesori koji ne igraju igru dobijaju otkaz.

Rokfelerovi ljude smatraju domaćim životinjama. To se podrazumeva u “ Occasional Paper #1″ njihovog Fonda za opšte obrazovanje:

[adsenseyu6]

„Sadašnje obrazovne konvencije blede iz našeg uma i neometani tradicijom, radimo svojom dobrom voljm na zahvalnom i odgovornom seoskom narodu.

Nećemo pokušavati da te ljude ili njihovu decu pretvorimo u filozofe ili ljude nauke. Od njih ne moramo da stvaramo autore, pesnike ili pisce. Nećemo tražiti velike umetnike, muzičare, niti pravnike, lekare, propovednike, političare, državnike kojih već imamo dovoljno.

Zadatak koji smo postavili pred sebe je vrlo jednostavan, kao i veoma lep, da obučimo ove ljude, dok ih nalazimo u savršeno idealnom životu, upravo tamo gde su.“ (The Rockefeller Empire“ in Josephson, „The Strange Death of FDR“ 1948, p. 69)

Ako niste primetili, univerziteti nisu mesta intenzivnih istraživanja i rasprave. Oni su ustajale vode koje vode moralnom kompromisu i razočaranju. Čovečanstvo luta u mraku. Naše lažno samopouzdanje zasniva se na materijalnom napretku i tehnologiji.

[adsenseyu4]

Sa izuzetkom „materijalnih izuma“, napredak „poput pogrešne ideje, podrazumeva odstupanje od istine u svim slučajevima“. Iskrenije priznanje sotonističke namere još nije viđeno. 

Drugim rečima, iluministi su zarazili čovečanstvo iluzijom da grade humanističku utopiju zasnovanu na razumu, kada ustvari grade neo-feudalnu tiraniju. Napredak znači da smo bliži sotonskom vlasništvu. To je suština „globalizma“ i principa koji se krije iza svetskih događaja.

ZAKLJUČAK

Bog je Duh ili stanje svesti gde su ideali pravde dobrote istine i ljubavi samorazumljivi. Prvi prioritet iluminista je uništavanje hrišćanstva i vere u Boga. Moraju da odvoje čovečanstvo od njegovih metafizičkih veza kako bi zamenili lažnu stvarnost koja vodi njihovoj vladavini.

Humanističko obrazovanje je danas placebo, zamena za istinsko obrazovanje. Upravo indoktrinacija vas kvalifikuje za zaposlenje.

Studenti bi trebalo da izbegnu humanističke i društvene nauke. Trebalo bi da studiraju samo praktične nauke kao što su inženjerstvo, računari, farmacija, trgovina, koji nisu ideološki i garantuju zaposlenje.

Svet neće biti spašen Božjim delima, već delima ljudi koji predstavljaju Boga. Naša je dužnost da duhovne ideale shvatimo ozbiljno i prenesemo ih u svet. Posledica okretanja od Boga je da postanete robovi vrlo loših ljudi, zaključuje henrymakow.com

Webtribune.rs

[adsenseyu5]
[adsenseyu5]