Naslovnica ŽIVOT Rusi danas otvaraju prvi market „Mere“: Planiran diskontni prodajni lanac od 100...

Rusi danas otvaraju prvi market „Mere“: Planiran diskontni prodajni lanac od 100 objekata širom Srbije

Ruski trgovinski lanac Mere otvoriće danas svoj prvi market u Srbiji. U pitanju je prodajni objekat u beogradskom naselju Batajnica, u Ulici pukovnika Milenka Pavlovića, koji će vrata kupcima otvoriti u 9 časova.

Kako za B92.net poručuje PR menadžer ovog brenda Antonela Bijelić Milojica, već u drugoj polovini januara očekuje se da Mere marketi ugledaju svetlost dana i u Vršcu, Subotici, Kruševcu, Kraljevu.

Planira se 100 marketa u našoj zemlji

„Kompanija koja otvara markete pod brendom MERE na srpsko tržište ušla je sa idejom da otvori 100 marketa širom Srbije. Naši direktori i menadžeri razvoja razmatraju baš sva mesta u Srbiji za otvaranje naših marketa, a kako izbor padne baš na određeni grad spoj je različitih okolnosti i nijasni. Mi smo kompanija koja ne gradi markete i ne kupuje zemljište, već pronalazimo već postojeće objekte koji moraju da zadovolje određene kriterijume“, objašnjava naša sagovornica.

Kada je reč o broju zaposlenih koji će u njima raditi, kako dodaje, to je nešto što varira u zavisnosti od samog objekta i mesta.

„Svakako u jednom marketu neće raditi manje od 12 ljudi, uz svu podršku koju imaju od kolega iz drugih marketa iz head office-a“, napominje ona.

Upitali smo je i kakve cene očekuju srpske potrošače.

„Što se tiče cena, naša strategija je ‘Niske cene svaki dan’ i to je ono što će ljudi sigurno i uvek dobiti kod nas. I te niske cene odnose se na baš sve proizvode koji se kod nas budu prodavali“, napominje Bijelić Milojica.

Šta očekuju?

Imajući u vidu da je u Srbiji već bilo neuspešnih pokušaja na polju takozvanih hard ili diskaunt diskonta, nameće se pitanje ima li potrebe za takvim prodajnim objektima kod nas.

„Kada se pokreće nešto novo, od nule i samog početka uvek postoji bojazan da baš to možda nije potrebno. Kada je sa radom počela naša kompanija nije bilo pesimističkih pretpostavki, ideja i očekivanja, jer u suprotnom sve je uzalud. Nadali smo se da ako ovakav model marketa može odlično da radi u Rusiji, zatim i Evropi, verujemo da može da radi i u Srbiji. Svakako, već ove nedelje naše optimistične pretpostavke potvrđuje znatiželja ljudi da što pre uđu i vide što to u marketu MERE mogu da kupe“, kaže za naš portal.

Uz to, ističe da veruju da nisu nikome konkurenti.

„Ovakav vid marketa omogućava razvoj i vidljivost nekih manjih brendova, možda nepoznatih i nedostupnih u velikim trgovačkim lancima. Osim toga, postoje kategorije proizvoda koje mi ne prodajemo, što takođe govori o drugačijoj strukturi rada koja kod nas postoji“, navodi ona.

Biće prostora i za ruske i za srpske proizvode

„Kada govorimo o domaćim proizvodima, moram da istaknem da je ovo i najvažnije pitanje. U MERE marketima akcenat je na direktnoj saradnji sa malim proizvođačima koji mogu da ponude odličan kvalitet po nižim cenama. Prvi deo asortimana u većini će činiti baš srpski proizvodi. Mi nemamo svoje robne marke, a akcenat neće biti na ruskoj robi, koje će takođe biti kod nas. Akcenat je uvek na kvalitetu po najnižoj ceni“, pojašnjava naša sagovornica.

Kako otkriva za B92.net, već od sledeće godine biće proizvoda iz Rusije i svih drugih država u kojima posluju MERE marketi, proizvođača koji imaju da ponude srpskom kupcu i novinu i kvalitet i pristupačnu cenu.

„Izvoz srpske robe trenutno nije prioritet, ali poslovanje se brzo odvija, te verujemo da ćemo nekom sledećom prilikom imati i dobre vesti kada govorimo o prisustvu robe srpske proizvodnje u marketima MERE širom Evrope i Rusije“, dodaje Bijelić Milojica.

Zašto baš Srbija i zašto baš sada?

Svedoci smo da je aktuelna padnemija ove godine donela brojne probleme.

„Koronavirus kao izazov 21. veka koji nas je zadesio na svu žalost zaustavio je mnoge delatnosti, poslovanja i prihode. S druge strane, neke od grana privrede nisu osetile posledice ili im je posao porastao. U ovo teško doba kada je sve nesigurno, naša kompanija nudi baš ono što je sada svakoj porodici potrebno. Sve najpotrebnije namirnice, sigurnog kvaliteta i najniže cene, bez preplaćanja pakovanja, brenda ili reklame“, zaključuje ona.

(B92)