Naslovnica IZA OGLEDALA Nova teorija: Ko je bio tamo, nemački avion nije oborio pilot samoubica...

Nova teorija: Ko je bio tamo, nemački avion nije oborio pilot samoubica već neko drugi

vbdkheihfd

[adsenseyu2]

Pojavilo se novo viđenje zašto je nemački avion srušen, a plasirao ga je poznati alternativni bloger Jim Stone sa portala „Jimstone“.

Pokušali su da nam prodaju sledeći scenario:

Pilot je napustio kabinu i nije mogao da uđe. Kopilot nije reagovao. Podrazumeva se scenario u stilu arapskog terorizma, tj. da je kopilot srušio avion namerno.

To je njihova priča na osnovu crne kutije, ali u pitanju je šarena laža.

Kako se objašnjavaju borbeni avioni koji su pratili avion a koji se ne pominju u izveštaju iako su sasvim jasno uslikani?

Nema šanse da će ikada priznati da je bilo drugačije, tj. da je autopilot onemogućen daljinskim upravljanjem, nakon čega se avion sručio u planinu.

Nemoguća je priča u kojoj je autopilot ostao uključen a kopilot se onesvestio, pošto bi avion nastavio da leti ravno dok ne bi ostao bez goriva. Ne bi počeo da pada sam od sebe.

Najveći problem su borbeni avioni koji su pratili avion dok nije udario u planinu a onda pobegli. To je činjenica i od toga ne mogu da pobegnu.

Da li će ljudi poverovati u priču o samoubistvu? Neće ako saznaju za borbene avione. Raširite dalje!

[adsenseyu4]

Obaranje Germanwings-a je legitimna crna operacija

Postoji teorija da su borbeni avioni pucali na A320 pre nego što je on udario u planinu. Ta teorija bi mogla da se prihvati iz sledećih razloga:

Avion A320 je posebno kreiran da pedale i poluge nisu povezane sa mehanikom aviona. Ako je A320 bio opremljen sa mehanikom za izbegavanje sudara, on ne bi nikako mogao da udari u planinu jer bi se podigao u poslednjem trenutku. U tom slučaju, borbeni avioni su morali da pucaju na krila repa kako bi onemogućili izbegavanje sudara.

Bez repa, avion bi se pod punim gasom zakucao u planine, što se poklapa sa izveštajima očevidaca koji su čuli grmljavinu od nekoliko sekundi.

Zašto su borbeni avioni bili tamo, a zatim napustili lice mesta nakon što je bilo očigledno da će avion pasti? Oni su znali da će doći do pada aviona. Zašto su onda napustili lice mesta? Ukoliko nisu izazvali pad, bila bi njihova dužnost da ostanu, procene situaciju i izveste bazu o situaciji. Oni to nisu uradili. Zašto?

„Neobjašnjivo je kako se takva stvar mogla dogoditi tehnički savršenom avionu sa iskusnim, obučenim pilotima“ – direktor Lufthansa-e, Karsten Špor.

Nije baš neobjašnjivo, evo šta je još poznato:

Utvrđeno je da je pad aviona u planine bio kontrolisan i pod punim gasom.

Zašto nisu pronađena tela?

Mnogi ljudi na internetu se pitaju kako se avion može samo tako „raspasti“ u sitne komadiće. Nesreća je izvedena tako da ne ostane nijedno čitavo telo i da ne mogu da se identifikuju putnici.

Kako je to postignuto? Sudar je morao da se dogodi veoma velikom brzinom. Konkretno, avion je padao brzinom od više od 900 kilometara na sat. Upravo zbog toga je avion raskomadan. Ipak, toliku brzinu je bilo moguće postići samo namerno.

Poređenja radi, prilikom normalnih avionskih nesreća, avion pada brzinom od oko 300 kilometara na sat.

Nameće se pitanje da li je ovaj kontrolisani pad, nakon kojeg nije bilo moguće identifikovati tela, izveden tako da se sakrije neko ko se nalazio na ovom letu. Iz tog razloga borbeni avioni nisu pucali na avion iako su znali da će pasti, jer bi tako tela ostala netaknuta.

[adsenseyu4]

Inače, let je bio preusmeren preko Alpa, daleko od direktnog puta, tako da ne bi mogao da pogine niko od stanovnika Francuske.

Nema sumnje da su borbeni avioni odgovorni za ovu nesreću i da je neko namerno naredio da do nesreće dođe.

Komunikacije sa pilotima nije bilo jer su bili u nesvesti u trenutku kada je kontrola pokušala da ih kontaktira. Preovladava teorija da su piloti bili u nesvesti zbog naglog pada pritiska. To je koještarija.

Avion je dostigao visinu od 23.000 metara, ostao na njoj jedan minut, a zatim počeo da pada. To nije dovoljno vremena da se ljudi onesveste zbog  nagle promene pritiska, a kada bi avion dostigao 15.000 metara, ljudi bi se probudili čak i ako je ta teorija tačna. Očigledno je da je u pitanju priča koja ne pije vode.

Ko je na kraju bio u avionu?

Prema najnovijim izveštajima, u avionu su se nalazila dva inženjera firma Delphi.

Ovo je tek deo informacija, ko zna šta ćemo još saznati i šta će još sve pokušati da sakriju od nas.

Webtribune.rs

[adsenseyu2]